Végre megérkeztem, és van időm írni egy kicsit, szóval bele is kezdek.

Tegnap elrepültem otthonról (a Balaton partját elhagyva), hogy a következő 4 hónapot Svédországban a Vattern-tó partján található Jönköpingben töltsem. Anyával, apával és Danival mentünk Ferihegy 2-re (hogy a vagy b, már nem is emlékszem). Az öcsémtől még hajnalban elköszöntem. A reptéren már eléggé sírtam, annyira, hogy amikor a biztonsági ellenőrzésnél álltam sorba, adtak is nekem egy zsebkendőt. Miután azon átértem, már nem sok időm maradt, vettem egy vizet 345 Ft-ért és már mentem is oda, ahol ellenőrizték a beszállókártyát. 

A repülő most viszonylag nagy volt, aminek örültem. A folyosó mellett ültem le egy román srác mellé. Segített, hogy ott volt nálam a Kardok Vihara, amit Danitól kaptam, végig azt olvasgattam, így nem féltem annyira. Hiába tartogattam, muszáj volt kimennem wc-re, de csak úgy mertem lehúzni, hogy lehajtottam a tetejét, így is eléggé megijedtem a hangjától. 

Mikor már lefelé vettük az irányt a repülővel, kimertem nézni az ablakon, és csináltam egy képet. Gyönyörű zöld volt minden, házikók egymástól nagyon távol, ez engem egy lapos Ausztriára emlékeztetett. Amikor már majdnem földet értünk, akkor lovakat láttam legelészni. Amikor pedig kiszálltunk a gépből, a repülőtér tök úgy nézett ki, mint egy piros pajta. :D Ezen rögtön elkezdtem röhögni. Ott ettem egy akkora szendvicset, mint az alkarom és ittam kávét.

Bebuszoztam a városba, ott pedig miután végre megvettem a jegyemet a másik buszra, találkoztam egy magyar lánnyal!! Ő is pont a JIBS-en fog tanulni mint én, akkora mázli volt! :)

A buszon a tájat nézegettem először, aztán mikor már 20 perce csak fenyőket lehetett látni, inkább olvastam.

Jönköpingbe 2 óra utazás után érkeztünk, ahol hamar fel is vett bennünket a pick-up service. Az egyetemnél megkaptuk a kulcsokat, és volt egy kis kaja meg innivaló is ott kitéve. Ha nem vagyunk ott annyian, jó magyarhoz híven tutira 2 szendvicset ettem volna, 2 kisdobozos narancslével, és a teákból is felmarkolok egy keveset (ingyen volt :D ), de így csak egy szenyót ettem. 

A csajszi, aki vitt minket a szállásra (természetesen egy gyönyörű szőke svéd lány volt) azt mondta, hogy ez a legszebb nap idén nyáron, eddig végig hideg volt, meg esett az eső. 

A szállás szép helyen van, habár messze mindentől. Az otthoni kolira emlékeztet a szoba, de azért kicsit túúúl sokat kell perkálni érte... Mint itt mindenért, btw... A szobám az 1-es, kicsit sokáig tartott mire megtaláltuk. Ahogy beléptem anyuék hívtak. Aztán elhívott a svájci csajszi, akit Larának hívnak vásárolni. 3 sráccal mentünk, azt hittük, ők tudják az utat. Aztán kb mi vezettük őket, elég bénák voltak. :D 20 percig tartott az út.

Vacsorára ilyen wasa toastszerűséget ettem, (amit otthon májkrémmel szoktam tolni) vajjal, sonkával, sajttal, paprikával. A vacsi után Danival skype-oltam meg anyuékkal, szóval mire el tudtam kezdeni kipakolni, elég késő lett már. Azért még egy fejezetet olvastam. De még így is elaludtam éjfél előtt, hosszú idő után először. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://topartrol-topartra.blog.hu/api/trackback/id/tr594718573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása