Itt az ideje, hogy beszámoljak a hét eddigi történéseiről.

Minden reggel már korán ott kellett lennünk az egyetemen, volt hivatalos eligazítás, és ilyen gólyatáboros dolgok. Gyakorlatilag ugyan az a dolog megy itt, mint otthon a Corvinuson. Csak a Corvinuson sokkal szervezettebbek. Itt a gólyatáboros felszerelés egy overállból és egy pólóból áll, megveheted kb 15ezerér... o.O Ha vmi esemény van, akkor csinálnak egy ilyen hímzett matricaszerűséget, amit ráragaszthatsz. Az instruktoroknak tele van az overálljuk vele. Én nem vettem. Mondták, hogy ahhoz, hogy részt tudjál venni a happeningekben, bulikban, megveheted az ezüst vagy arany színű karszalagot, 30 vagy 40 ezer ft-ért.... Mondom, miii??? Én nem vettem meg, de örültem neki, mert sok hülyét be tudtak palizni vele, hogy vegyék meg, mert meg KELL venni. Én, a jó magyar mentalitáshoz hűen, hát olyan márpedig nincs, hogy KELL, ha ilyen sok lóvéról van szó.... És érdekes tegnap voltam egy buliban, ráadásul tök ingyen... (ahol egyébként láttam egy olyan srácot, aki tök hasonlított Szilágyi Tomira) 

Jóba lettünk pár lánnyal, nagyon aranyosak, habár nem tudom, mennyire fogjuk tudni megtartani a kapcsolatot, ha nem lesz közös óránk. Van egy mexikói lány, akit Mariana-nak hívnak, és aki annyira szép, mintha egy szappan opera, vagy ahogy ő mondja 'telenovella' sztár lenne. Kingi biztos sokmindenről tudna beszélgetni vele. A másik lány, Coralie, Belgiumban tanul, de eredetileg Kamerunból származik. Nagyon sötét bőre van, és tincsekbe fonott haja. Ő sok nyelven beszél, mint Bali. Asszem tud franciául, angolul, hollandul, spanyolul. 

A szobatársammal, Verenával továbbra is jóban vagyunk, nagyon kedves lány. :) Eddig jól kijövünk, remélem a második szobatársammal is szerencsém van, nem csak Sárival volt! 

Már ismerem a magyarok nagy részét. Az egyik srácról azelőtt tudtam, hogy magyar, mielőtt bemutatkozott volna az egyik előadáson, valahogy úgy nézett ki, vagy nemtudom, csak valahonnan lehetett tudni, hogy magyar.  :) Jó azért, ha van kivel magyarul beszélni, mindig örülök, ha Krisztinával találkozom. 

Ma tanulgattunk egy kicsit a svéd és egyéb kulturák közti különbségekről. A fickó, aki az előadást tartotta, olyan volt, mint egy stand-up comedian, de igazából az ENSZ-nek dolgozik. Sokat röhögtünk. És igaza volt csomó mindenben. Ez a nemi egyenlőség dolog... nem vagyok vele kibékülve. Ez meglepő, tudom. De nekem hiányzik az, hogy nem nyitják ki az ajtót, nem engednek előre, nem adnak helyet a buszon. Szerintem ez nem a nemi egyenlőség, hanem az udvariasság kérdése kellene, hogy legyen, de ez nem része a svéd kulturának, eddig legalábbis nekem nagyon ez jön le. És ez tényleg nem tetszik. 

A nap elején nem volt szerencsém a kajával, vettem 2 szenyót, amiben mazsola volt... MAZSOLA... WTF?? De aztán du. az előadáson volt egy kis uzsonna. Ezen betojtok, az uzsonna svéd neve: fika. Én végig ezen röhögtem, de közben azért bespájzoltam a fahéjas csigából kávéból és gyümiléből, magyar módon cselekedtem. :D Le sem tagadhatom, honnan jöttem. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://topartrol-topartra.blog.hu/api/trackback/id/tr474726868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bimbóca 2012.08.24. 16:39:32

Hát ezen a fikán tényleg beszartam....:D
Örülök, hogy jól érzed magad kinn, Lorki!:)
süti beállítások módosítása