Szombaton elég rosszul voltam, de azért rávettem magam, hogy elmenjünk Verenával a városba ebédelni, meg sétálni. Hát, kb egy órán keresztül kerestük, hogy melyik lehet a legolcsóbb hely, aztán egy kebabosnál ettünk kebabot, ami 59 SEK-be fájt.  De az nekem elég is volt arra a napra.

Az ebéd után a mexikói-belga különítménnyel találkoztunk, és lementünk a strandra sétálni. Én már az elején lemorzsolódtam, mondtam a csajoknak, hogy haza kell menjek, mert eléggé rosszul vagyok... Aztán egész nap csak szenvedtem. Pedig olyan jó lett volna ott lenni, de nem bírtam. :( 

A bejegyzés trackback címe:

https://topartrol-topartra.blog.hu/api/trackback/id/tr784731049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása